Aron

Ik hoorde dit van een vriend en het leek me toen mooi om voor die mensen geld in te zamelen omdat dit iedereen kan overkomen

Als leerlingen van het Gomarus Scholengemeenschap vinden wij het belangrijk om ons in te zetten voor onze medemens. Dit doen we door te doen wat binnen ons bereik ligt. Niet iedereen heeft hetzelfde niveau maar doet wel wat hij kan!