Als leerlingen van het Gomarus Scholengemeenschap vinden wij het belangrijk om ons in te zetten voor onze medemens. Dit doen we door te doen wat binnen ons bereik ligt. Niet iedereen heeft hetzelfde niveau maar doet wel wat hij kan!

Sportend 4 Havo

Als leerlingen van het Gomarus Scholengemeenschap vinden wij het belangrijk om ons in te zetten voor onze medemens. Dit doen we door te doen wat binnen ons bereik ligt. Niet iedereen heeft hetzelfde niveau maar doet wel wat hij kan!

Dieke van Ede

Ik zet me in voor Als kanker je raakt zodat mensen geholpen kunnen worden door deze mooie Stichting. Deze sponsoractie heeft enorme impact en helpt ons om weer een heel jaar activiteiten te organiseren!

Debora van Lopik

In het verleden hebben wij diverse familieleden, vrienden en bekenden verloren aan kanker. Ook nu horen we in onze omgeving regelmatig mensen die de diagnose kanker hebben gekregen. We zeggen dan weleens: “het is niet meer de vraag of je het krijgt maar wanneer je het krijgt”. Op 17 mei 2025 doe ik fietsend (50 […]