21 jaar geleden stierf mijn neefje aan kanker! Heel verdrietig! Iedereen kent wel iemand met kanker. Voor mensen is het fijn dat er een stichting bestaat die wil helpen bij het ondersteunen en het verwerken van als je kanker hebt gehad. Ook is deze stichting er voor nabestaanden om ondersteuning te bieden. Daarom loop ik met anderen om geld in te zamelen! Sponsor je mee?

€695,00 gedoneerd
14 Donateurs

X